Меню Закрыть

Гарантії і повернення

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
На всі товари, придбані в інтернет-магазині Passio, поширюється 30-денна гарантія. Гарантійний термін діє в рамках відповідного сезону.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» сезонність взуття визначається періодами: · зимовий — з 15 листопада по 15 березня; · Весняний — з 15 березня по 15 травня; · Річний — з 15 травня по 15 вересня; · Осінній — з 15 вересня по 15 листопада. Гарантійний термін на взуття становить 30 днів з моменту продажу, якщо взуття придбали інструмент, не відповідно до сезону — 30 днів обчислюється з початку відповідного сезону. Важливо: · гарантія поширюється на всі товари сайту prego.ua; · Гарантія не залежить від вартості покупки, способу доставки товару і виду оплати; · Гарантія поширюється на всі випадки, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». Щоб скористатися гарантією, будь ласка, зверніться до менеджера нашого інтернет-магазину або в один з роздрібних магазинів мережі Prego.
Для підтвердження покупки необхідно надати будь-який з перерахованих нижче документів:
1) лист-підтвердження, яке Ви отримали при створенні замовлення;
2) декларацію «Нової Пошти»;
3) товарний чек.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Passio докладає всіх зусиль, щоб забезпечити відмінний сервіс і високу якість продукції. Для нас дуже важливо, щоб Ви залишилися повністю задоволеними своїм вибором. Якщо з якої-небудь причини Ви не задоволені покупкою, Ви можете легко повернути товар.
Зробити це можна протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Головне, щоб товар не використовувався, був збережений його товарний вигляд і споживчі властивості.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ В ВІДДІЛЕННІ «НОВОЇ ПОШТИ»
Ви можете відмовитися від замовлення в момент отримання або після примірки без оплати доставки. Якщо Ви вже забрали посилку з відділення «Нової Пошти», повернення або обмін можливий протягом 14 днів з моменту отримання посилки. У разі повернення Ви самостійно оплачуєте послуги «Нової Пошти». Важливо обов’язково зателефонувати до відділу турботи про клієнтів Passio для уточнення інформації щодо надсилання посилки.
Обмін замовлення відбувається БЕЗКОШТОВНО, за рахунок інтернет-магазину, Ви не платите за доставку та пересилання товару.
Повернення оплати здійснюється на банківську карту протягом 3 банківських днів після отримання товару, який Ви повертаєте.