передзвонити

Гарантія та доставка

Все взуття Passio TM проходить обов'язковий контроль якості. У випадку виявлення покупцем виробничого браку протягом гарантійного терміну (31 день з часу отримання замовлення у перевізника), взуття підлягає гарантійному обслуговуванню, залежно від побажань замовника: обміну на якісний аналог, безкоштовному ремонту чи поверненню коштів.

Взуття, що повертається по гарантії, має бути чистим, сухим та запакованим в індивідуальну фірмову упаковку (коробку). Компанія Passio, за необхідності чи у випадку виникнення спірних ситуацій, залишає за собою право на проведення незалежної експертизи в строки, що встановлені законодавством. При недотриманні покупцем гарантійних умов, компанія Passio має право відмовити в гарантійному обслуговуванні.

Доставка оплачених замовлень здійснюється логістичними (транспортними) компаніями на вибір клієнта: Нова пошта, Автолюкс, Євроекспрес, Ваш Час, Делівері. Доставку плачує замовник, повну відповідальність за цілісність та збереження відправленого товару несе компанія-перевізник. Можливий самостійний вивіз товару зі складу виробника в Броварах.